Leta i den här bloggen

söndag 19 maj 2013

Loppisfynd...


Helgen har ägnats åt att åka runt och besöka en och annan loppis i övrigt har vi njutit av det fina sommarvädret. Ådalen och Höga kusten har i helgen visat sig från sin allra bästa sida, både då det gäller väder och fynd. Som jag skrev i mitt förra blogginlägg så älskar jag tillfälliga loppisar, det är där man kan göra de bästa inköpen. Vi hittade den här helt underbara trähästen just på en sådan loppis strax utanför Kramfors.

Hästen har en helt ljuvlig patina och den fick naturligtvis följa med hem. En av husets katter fick vara med på bilden för att illustrera storleken.

Vädret har varit underbart hela helgen den här bilden är från Nordingrå.

I nästa blogginlägg visar jag en del av de retroföremål vi har köpt.

4 kommentarer:

  1. Den där charmiga hästen skulle jag inte ha något emot att äga. Grattis till inköpet. Lasse J.

    SvaraRadera
  2. Var i allsin dar hittade ni den hästen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På en liten tillfällig loppis på norra sidan älven i Kramfors. Jag har inte riktigt koll på vad byarna heter, men det tillhör Kramfors i alla fall.

      Radera
  3. Husets katt ser så vacker ut. Hästen är speciell.

    SvaraRadera