Leta i den här bloggen

tisdag 6 november 2012

Visning av Nutida på Stockholms Auktionsverk

Idag öppnade visningen av Nutida på Stockholms Auktionsverk. Det finns en hel del roligt att titta på.

Jag ska inte förneka att Mats Theselius fåtölj här ovan står på önskelistan, tyvärr räcker inte plånboken till.
Har ni vägarna förbi Nybrogatan på Östermalm titta in på auktionsvisningen som varar till den 12:e oktober.
Klicka  här om ni vill titta på katalogen eller vill ha information om visningstider. Jag ska föröka hinna till visningen. Kommer även att besöka Grand Antiques, så mässreportage är att vänta.

3 kommentarer:

  1. Det får bli katalogen för min del, men mer som inspiration för det brukar ju kosta en del ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det brukar bli dyrt, min plånbok räcker inte, men man blir inte dummare av att titta på bra saker, antingen man gör det via katalogen eller på plats. Jag tycker att nutida är mycket mer intressant än moderna.

      Radera
  2. Ska bli spännande att få läsa mässreportaget. Karin

    SvaraRadera