Leta i den här bloggen

måndag 28 oktober 2013

Borderland på G...

Blogginläggen duggar inte så tätt nuförtiden, det är så mycket annat som upptar vår tid. Eller egentligen inte så mycket annat, det är musik morgon, middag , kväll. Jag hade ju tidigare utlovat ett litet smakprov på hur det låter när halva sanktolof musicerar. Även om inspelningen bara är gjord med mobiltelefon och ljudkvaliteten inte är den bästa, så lägger jag ut det ändå.


Här är en länk till när BORDERLAND  gästade Sollefteå Bluesförening

Gå gärna in och gilla BORDERLANDS Facebookssida

8 kommentarer:

  1. Det var som ... inte hade jag någon aning om att Olof var en gitarr virtuos. Lasse J.

    SvaraRadera
  2. Vilket grymt ös! Jättekul att se Olof i den rollen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog öser det alltid, man kanske skulle kunna kalla det elektrisk retro blues/rock. Inspelningen gör inte bandet rättvisa, Det låter mycket bättre än på den här ljudupptagningen.

      Radera
  3. Jag har hört talas om att Olof spelar gitarr, men att han var så duktig är en glad överaskning. Om han spelar i Stockholms trakten måste ni meddela det på bloggen. /Karin A

    SvaraRadera
  4. Hej på er däruppe ! Jag försöker igen med en kommentar. Förra helgen 3/11 auktion' vid Östersunds auktionsverk. Falsk häst med ryttare såld för 16000 kr, nr 1210. Jag är 99.5 % säker att hästen är ca 5-10 år gammal. Jag vet vem som har tillverkat den. Den är ganska väl gjord men nästan ny. Under senare tid har jag sett flera liknande
    hästar med samma "patina" dyka upp på olika ställen. Vänliga häls Lars i Västerås
    önskar svar på denna kommentar

    SvaraRadera
  5. Vad har hänt med granskningen av "antikviteterna" m.m.? Inget nytt på 3 månader!?
    Sune i Osby

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hälsan som inte har varit den allra bästa, men nu är jag på G igen.

      Radera