Leta i den här bloggen

tisdag 5 februari 2013

I väntan på Antikmässa i Älvsjö

Idag blir det lite inspirationsbilder. Om sanningen ska fram så lider jag av lite "bloggtorka". Jag vet inte vad som har tagit åt mig. Jag brukar normalt inte ha några problem att hitta saker att skriva om. Kanske är det den stundande antikmässan i Älvsjö som upptar mina tankar. Just nu i skrivande stund är jag lite lätt irriterad på Stockholmsmässans Presstjänst, så nu ......jag i presstjänsten. Men misströsta inte det blir mässreportage, med eller utan presstjänst. Vi kommer att blogga direkt från Anikmässan i Älvsjö.




2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att följa eran mäss rapportering. Lasse J.

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot era inlägg från mässan (som även jag ska besöka) Kul att se fina bilder från Blå Portens ägare! En himla trevlig butik där man alltid hittar ngt fint. Både stort och smått.
    Ingrid

    SvaraRadera